Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 10:22:50 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/15330 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, 11220 Kernu-Kohila tee 
L1// Aasa tn 23// Luha tänav// L3// Urge küla, Aasa tänav (Aasa tn 
8,10,19,21,23 Kohila alev, Kohila vald, Rapla maakond, sidevõrk) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kaabli paigaldamine riigimaatele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27028630>  (menetlus nr: 
437437), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister